Danielenmarjolein.reismee.nl

We gaan weer de bergen in....

Dag Allen.

Hier een kort berichtje van ons. We zijn inmiddels in Fiordland aangekomen en hebben al weer heel wat beleefd. We hebben alleen geen tijd om er uitgebreid over te vertellen. Morgen vertrekken we voor 4 dagen de wildernis in. We gaan namelijk de tocht der tochten maken in Nieuw Zeeland, de Milford Track. Slechts 40 personen per dag mogen de trektocht starten, dus we prijzen ons gelukkig dat wij tot hen behoren (we hebben bijna een jaar van te voren geboekt). Iedereen die we spreken is jaloers op ons. Hopelijk dat het weer meewerkt, we zijn immers in het meest regenachtige gebied van Nieuw Zeeland (en ter wereld).

De afgelopen dagen hebben we de fjords verkend. Er zijn er hier 15, maar slechts 2 zijn er een beetje toegankelijk. Die hebben we dan ook gedaan. We hebben een tocht op de Milford Sound gedaan van 2 uur en we hebben een overnight cruise gedaan op de Doubtful Sound. Ons absolute hoogtepunt tot nu toe in Nieuw Zeeland. In onze volgende post zullen we er uitgebreid over vertellen.

Tot over een kleine week, dan volgen er meer verhalen en foto's.

Groet,

Daniel en Marjolein

moentje

Ola,

Tja beetje laat maar toch nog even op deze manier wens ik jullie natuurlijk een fantastisch en gelukkig 2011. Ik ben natuurlijk van de partij op de 19e moet wel eerst coachen maar komt wel goed. Het zijn weer fantastische momenten die jullie laten zien.

Marjolein ff nog je best doen met scrabble

x ronald